Tanya Rosvold




Grsdagens og beskrivelse av noen velser

  • 11.11.2016, 22:34

God kveld alle sammen!

Har vrt endel jobbing og litt lange dager p jobb denne uken, derfor det har vrt litt stille her inne. Men jeg oppdaterer nr jeg har tid og energi.

Fikk et sprsml i kommentarfeltet om jeg kunne forklare noen velser litt nrmere, noe som passet veldig bra nr jeg hadde dag 4 av programmet i gr, s da fikk vi tatt noen bilder til dere ogs. 

Frste velse ut er kneby, 4 sek eksentriske. Dette er ikke noe avansert i det hele tatt, og det hele gr ut p at du kjrer en helt vanlig kneby, men du bruker 4 sekunder fra toppen til bunnen, om dere skjnner? Det er veldig enkelt, men velsen bli automatisk tyngre. 

Neste ut er bakoverutfall i smith. Denne er ogs veldig enkel, du kjrer vanlig bakoverutfall i en smith-maskin (bildet under).







Siste velse ut er thev p bosuball. Du kjrer vanlig stende thev med vekter, p toppen av en bosuball (bildet under)







Hper dere ble litt klokere, om ikke er det bare ske p youtube. I dag ble det litt motvillig treningsfri, men kjenner kroppen har godt av en dag med hvile etter en lang (men veldig moro) dag p hotellet. S blir det tidlig trening i morgen fr jeg skal p show med en god veninne av meg. Gleder meg like mye til begge deler faktisk, haha.

Vi skrives senere, god helg!

 


  • Publisert i Samarbeid




  • Logg treningen din

    • 14.08.2015, 09:13

    //I samarbeid med GOpluss.com, produktet er sponset

    Hei! For en god stund tilbake fikk jeg tilsendt en treningsdagbok/loggbok(link) i posten, som jeg tenkte dele med dere n (bedre sent enn aldri eller?).
    Kan starte med prisen, som ligger p kun 249kr. Det er veldig billig etter min mening, og boken er virkelig verdt pengene! Jeg har brukt min flittig, og jeg trener ikke uten den, og den ligger alltid klar til bruk i bagen.
    I treningsdagboken har du; ukeplanlegger, dagplan, oppsummering, kosthold og livsstil. I tillegg til dette fr du en innfring i hvordan du kan bruke treningsdagboken, du finner nyttige tips og ikke minst motivasjon. En setning fra boken lyder; "Planlegg kta i forkant, slik at du vet nyaktig hva du skal gjre." Dette stemmer veldig bra for min del, og jeg setter meg alltid ned med boken og skriver ned dagens kt noen timer i forkant, slik at jeg vet hva jeg skal trene, hvor mange sett og reps jeg skal ha osv.
    Den passer til de aller fleste, og ikke bare til de som trener styrke.

    Jeg liker denne boken veldig godt, og den er veldig annerledes enn de jeg har sett tidligere. Du fr med s mye mer i denne treningsdagboken enn de fleste andre. Min er snart utskrevet, s jeg skal klikke meg innp Gopluss.com (link) senere i dag og bestille meg enda en.

    Noen bilder fra boka;







    Anbefales p det sterkeste! Ha en super fredag videre, s skrives vi senere :-)


  • Publisert i Samarbeid




  • Et supert tips

    • 31.07.2015, 12:30

    Hei :-)

    Som dere vet jobber jeg p Hell, s jeg tenkte gi dere et supert tips p en lokal PT (han tar ogs p seg online kunder), nemlig min kollega Marius Brseth. Dere finner hjemmesiden hans HER og Facebook-siden hans HER.


    Marius er han til hyre for dere som lurer, til venstre har vi sjefen min, Steinar Thyholdt.

    Litt om Marius;

    Marius Brseth, personlig trener med utdanning fra NPTI i USA og fitness nutrition specialist via The International Sports Sciences Association (ISSA).

    - Sertifisert personlig trener

    - Sertifisert Fitness nutrition specialist

    - Certified bone health specialist (Trening for forebygge osteoporose og styrke beinmassetetthet)

    Han har samarbeidsavtale med Hell Treningsstudio AS, like ved Trondheim lufthavn Vrnes. For trene med han p Hell m du enten vre medlem eller betale dagspass. Priser o.l finner du p Hell sin hjemmeside HER.

    Tjenester han tilbyr:

    - Timer til bde personer og bedrifter.

    - Bevegelsesanalyser, fettprosentmlinger, kostholdsveiledning og individualiserte treningsprogram basert p deg og dine ml.
    Ut i fra din fettprosent kan han kalkulere ditt daglige behov for kalorier, hvor mye og hva du br spise for vektoppgang eller vektnedgang.

    - Online coaching med personlig oppflging via e-post eller skype.

    - Treningsprogrammet B-fit, skapt og designet av han, inkluderer kostholdsplan og treningsprogram med oppflging i 12 uker per e-post.

    - Spesielt tilrettelagt trening for osteoporose, hyt blodtrykk, diabetes og gravide.
    Om du har noen spesielle sykdommer eller skader, ta kontakt s kan dere ta en prat om hvordan han kan hjelpe deg.

    - Beinhelsetrening for personer som nsker styrke sin beinmassetetthet.

    For personer er det ogs mulig bestille PT duo, maks 2 personer.

    For bedrifter tilbyr han diverse saltimer, ut i fra bedriftens nske. Dette er en veldig fin mte skape et godt arbeidsmilj p, samtidig som de ansattes helse og velvre ivaretaes.

    Ta kontakt med han for en uforpliktende prat :-)


  • Publisert i Samarbeid




  • Lillelrdag

    • 22.07.2015, 15:26

    //I samarbeid med SunChaser

    God onsdag/lillelrdag! Hatt en bra dag s langt? Det har hvertfall jeg!
    Har vrt sm-uggen siden fredag forrige uke, og p mandag vknet jeg med skallebank og vond hals (+fikk ikke til svelge noe, i det hele tatt), samme p tirsdag. Men grunnen til at denne dagen har vrt bra er at jeg vknet med bare litt vondt i halsen, og hadde ikke vondt i hodet i det hele tatt, herlig! Har ftt trent alle dagene, men fler ikke ktene har vrt helt optimale ... s gleder meg til bli frisk igjen!

    Dagens kt var en volum-kt, eller som jeg liker kalle det; kondiskta. Blir jo bde anpusten og svetten renner, haha. Sikkert et veldig fint syn. Men man skal ikke se bra ut under/etter en god treningskt mener n jeg. S dagens kt ble bde tung og veldig god! Svei i bde framside og bakside lr, og rumpa. En deilig flelse.

    Bildene er fra grsdagens kt




    Litt senere skal jeg stikke innom verdens beste SunChaser (link til facebook-siden deres) for f litt farge p kroppen. I Trndelag har vi bare regn, og siden jeg uansett ikke eier tlmodighet til ligge sole meg ute nr det frst er sol er SunChaser helt supert! Jeg ligger der i ca. 20-30min hver gang, og p den korte tiden har jeg ftt en kjempefin og dyp brunfarge! Alltid like fornyd. Musikken der er ogs veldig bra, og man kan koble til egen musikk p sol nr. 4 og 6. Disse to er mine favoritter, og jeg koser meg virkelig hver gang jeg tar sol. Ingenting slr flelsen av bare legge seg i solsenga etter en tung treningskt og bare slappe av med god musikk mens man blir brun.
    Anbefaler alle som bor i Stjrdal, eller i rundt Stjrdal ta turen innom. SunChaser er uten tvil det beste solstudioet p Stjrdal. N er jo jeg sponset, men jeg hadde ikke tatt sol der, og hvertfall ikke skrevet s mye bra om de om de ikke var de beste! SunChaser ligger i Kjpmannsgata 13, rett ved Amore og p den andre siden av Quality Hotell. Alts midt i sentrum. De har pent hver dag fra 06:00 - 23:00.



    Ellers er planene for dagen stikke til min kjre bestemor i kveld og sove over der siden jeg har fri fra jobb i morgen, alt for lenge siden jeg har gjort det, s det blir koselig :-)

    Hper dere fr en fortsatt fin dag, s skrives vi senere!


  • Publisert i Samarbeid








  • Tanya Rosvold
    Velkommen til en av mange treningsblogger. Bloggen handler frst og fremst og trening og kosthold, men ogs om hverdagen min. For sponsing, reklame og vrige henvendelser kan du kontakte meg p: tanyarosvold@hotmail.no





    Arkiv




    hits