Tanya Rosvold




Treningsprogram dag 1

  • 31.10.2016, 18:00

Hei dere!

Tenkte dele mitt nvrende treningsprogram med dere, s tar vi dag for dag. Jeg kjrer en fire-splitt, noe som vil si at programmet gr over fire dager. Nr jeg er ferdig med dag fire p programmet starter jeg bare p dag 1 igjen og fortsetter fram til jeg trenger en hviledag eller to.

Her kommer dag 1;

Kneby
Leg extensions
Chins m/strikk
Reverse pec
Glutebridge


Bildet er noen uker gammelt, men se hvor langt hret mitt endelig begynner bli! Er det noe som virkelig tar tid, s er det spare til langt hr folkens!
 

Dette er dagen med minst velser, men det vil ikke si at den er noe lettere enn de andre dagene. P denne dagen har jeg en del sett, og mindre reps. Som betyr at denne kten er veldig tung, for jeg skal greit hyt opp p vektene. Kjrte denne kten i dag, og skal ogs ha denne p fredag, gleder meg allerede!

I morgen str dag 2 p planen, og det fr dere lese om i morgen. To innlegg p n dag er ikke verst da? Blir nok ikke en vanesak at det kommer to innlegg om dagen her inne, men ett om dagen skal jeg nok klare!

 


  • Publisert i Trening




  • Siden sist

    • 31.10.2016, 13:35

    Som jeg skrev i forrige innlegg, tenkte jeg fortelle litt kort om hva som har skjedd de siste mnedene. Here we go! (blogg.no var nede store deler av fredag, s fikk ikke blogget da, og i helgen var jeg opptatt p hotellet. Derfor det har vrt stille her inne)

    • Har hatt 3-4 forskjellige treningsprogrammer, noe som har resultert i at jeg har perset i flere velser. Hjelper med litt variasjon folkens! Perset blant annet med 200kg 1 rep i glutebridge, 110kg 1 rep i sumo marklft, 32kg i hver hnd p bulgarske utfall, 24kg i hver hnd p ettbens rumenske (so far) og endelig 16kilos manualer i hver hnd i sittende skulderpress. Det var de jeg kom p i farten.
    • Frkna her har flyttet til Trondheim og stortrives (jobber fortsatt p Hell, s jeg pendler).
    • Har ogs blitt ekstrahjelp som servitr hos Clarion Hotell og konferansesenter ved pirbadet. Stortrives virkelig!
    • Har bde vrt p Tydalsfestival og feiret bursdag med Karoline. Totalt drukket 4 ganger i r.
    • Hatt betennelse 4 plasser i venstre skulder som betyr at jeg har hatt treningsnekt p trene skuldre i litt over 4 mnd, hvilket betyr at de har tapt seg veldig. Noe som selvflgelig er veldig kjedelig med tanke p at skuldre er min favorittkt.


    Tatt fra en dag jeg flte at magemusklene vistes litt, haha. Kan trste meg med at de gjemmer seg under all maten!
     

    Trodde det var mer som hadde skjedd siden sist, men kommer ikke p noe mer akkurat n gitt.

    Skrik ut om det er noe spesielt dere vil lese om p bloggen, tar imot alt av tips, rd og nsker.

    Vi skrives senere!


  • Publisert i Blogg




  • Vi prver igjen

    • 27.10.2016, 13:17

    Heisann! N er det virkelig lenge siden sist. Fler jeg har skrevet det hver gang jeg skulle ha skrevet et innlegg her inne det siste ret, noe som sikkert stemmer ogs. Men jeg tenkte gi bloggen ett siste forsk, og se hvordan det gr. Har savnet bloggen litt i det siste, og muligens ftt litt motivasjon til blogge ogs. Satser p det!

    Ser at det fortsatt er noen f som er innom bloggen om dagen, til tross for at jeg ikke har skrevet her inne siden typ mai. S tusen takk til dere som har vrt tlmodige med meg. Har allerede forhndsskrevet noen innlegg til dere, s n gjelder det bare f inn litt bloggrutiner igjen tenker jeg. Som f.eks bli flink til ta bilder under trening, kanskje litt matbilder osv. Men kom gjerne med nsker om hva dere vil lese om her inne, det taes godt imot!

    Kommer et eget innlegg om hva som har skjedd siden sist enten senere i kveld eller ilpet av morgendagen. Hper dere fr en fin torsdag videre, s skrives vi senere!

     


  • Publisert i Blogg








  • Tanya Rosvold
    Velkommen til en av mange treningsblogger. Bloggen handler frst og fremst og trening og kosthold, men ogs om hverdagen min. For sponsing, reklame og vrige henvendelser kan du kontakte meg p: tanyarosvold@hotmail.no





    Arkiv




    hits