Tanya Rosvold




Mål 2015 og 2016

  • 04.01.2016, 21:47

Godt nyttår da dere!

 

Da har det vært stille her en god stund nok en gang, begynner nesten å bli lei av å beklage meg for fraværet her inne, haha. Så må vell kanskje bli litt flinkere til å oppdatere, så slipper jeg å beklage meg. Vi får se, lover ingenting. 

Men grunnen til dette innlegget er at jeg vil fortelle dere hva jeg hadde som mål i 2015, resultatet av det, og hva jeg har satt som mål for 2016,

Nå husker jeg ikke alle målene mine for 2015 helt konkret, men to av målene mine var: å klare 100kg i vanlig markløft, og klare 90kg i knebøy. Utrolig nok klarte jeg begge disse, litt stolt over det! 90kg i knebøy klarte jeg i november, og helt i begynnelsen av desember klarte jeg 100kg i markløft, og det har jeg klart hver gang jeg har prøvd etterpå også. Andre mål var vell å drikke mer vann, denne har jeg ikke vært så flink på om jeg skal være ærlig. Har noen dager jeg er kjempeflink og drikker masse vann, også blir det til at jeg drikker vann på morgenen og under trening. Det holder ikke vettu.



Så over til målene jeg har satt meg for 2016:

  • Klare 120kg i markløft
  • Klare 100kg i knebøy
  • Drikke mer vann (vi prøver igjen)
  • Ikke henge meg opp i småting
  • Nyte livet til det fulleste

Ikke de mest spennende målene kanskje? Men det å skrive være flink til å spise sunt og trene regelmessig er ikke vits i at jeg skriver, for det er en stor del av hverdagen min fra før, og jeg slutter ikke med det første. Har jeg først gjort dette i 4 år, så er det lett å holde det gående for min del. 

Det var altså målene mine for det nye året, nå er jeg nysgjerrig på hva deres mål er! :-)


  • Publisert i Trening








  • Tanya Rosvold
    Velkommen til en av mange treningsblogger. Bloggen handler først og fremst og trening og kosthold, men også om hverdagen min. For sponsing, reklame og øvrige henvendelser kan du kontakte meg på: tanyarosvold@hotmail.no





    Arkiv




    hits